Η PLAYMOBIL Hellas, αναγνωρίζοντας την ιδιαίτερη θέση που κατέχει ο νονός και η νονά στην οικογενειακή παράδοση του τόπου μας, δημιούργησε νέες φιγούρες για να υπογραμμίσει την αξία και τη συνεισφορά τους στα παιδιά σε ολόκληρη τη ζωή τους! Είναι, άλλωστε, αυτοί που βρίσκονται πάντα στο πλευρό των παιδιών, διαμορφώνουν με σεβασμό και αγάπη την προσωπικότητα τους, ενώ αποτελούν μέρος των αξέχαστων, οικογενειακών τους αναμνήσεων.
Προκειμένου να αναδειχθεί ο ξεχωριστός τους ρόλος, σε συνεργασία με την aboutpeople πραγματοποίησε τον Οκτώβριο έρευνα κοινής γνώμης, σε άτομα ηλικίας 20 έως 50 ετών, πανελλαδικά με ηλεκτρονικές συνεντεύξεις, μέσα από την οποία σκιαγραφείται η στενή σχέση των Ελλήνων με τους νονούς και τις νονές τους και τελικά επισφραγίζεται η πολύτιμή τους συμβολή στην ανατροφή του παιδιού.
Fun Fact: Μόνο 4 στους 10 Έλληνες που ανήκουν στο ηλικιακό γκρουπ 20-50 είναι νονοί.
Από αυτούς, μόνο το 30% έχει βαφτίσει πάνω από ένα παιδί.
Και η απάντηση στην ερώτηση: Ποιος ζητάει να βαφτίσει το παιδί; Οι γονείς ή οι ενδιαφερόμενοι νονοί;
Το 60% απάντησε ότι οι γονείς ζητάνε στους νονούς να βαφτίσουν το παιδί τους και μάλιστα με βασικό κριτήριο (74%) τη στενή φιλία.
Ακόμα μερικά ενδιαφέροντα ευρήματα της έρευνας:
6 στους 10 νονούς βλέπουν το βαφτιστήρι τους κάθε μήνα!
7 στους 10 είναι κατηγορηματικοί: η κυριότερη υποχρέωση των νονών είναι προσφορά συμβουλών στα πνευματικά τους παιδιά.
7 στους 10 πιστεύουν ότι η σχέση νονών και πνευματικών παιδιών διαρκεί μία ζωή.